Vedd fel velem a kapcsolatot!

Név

E-mail *

Üzenet *

Demon szárnyakkal

Demon szárnyakkal
Demon szárnyakkal

2014. november 24.

13.Rész: Egy kis kiegészítés/2

Sziasztok!
A nevem Jessica Mountess, és a legjobb barátnőm Demon. Már elég rég óta ismerjük egymást, és semmi titkunk nincs egymás előtt. És hogy ez így is maradjon el kellett mondanom neki valamit...
Az egész még kicsi koromban kezdődött. Furcsa dolgok történtek velem. Például volt egy macskánk, és mindig beszélgettem vele. Igen, értettem mit mond. A mai napig értem amit az állatok mondanak. És egyszer azt kívántam, hogy bárcsak én is macska lennék, mert az milyen jó lenne, és csodák csodájára az lettem!! Később persze újra ember, de ennek nagyon akkor is nagyon örültem. Sokszor jártam el így otthonról.
Én mint kiscica
Jaj azt kihagytam, hogy a két szemem nem egyforma színű, és ezért különcnek tartottak mindenhol.De ezeknek a furcsaságaimnak ellenére, Demon mégis velem barátkozott, és elválaszthatatlanok lettünk. Sokat gondolkoztam, hogy miért tudok ilyen dolgokat csinálni, miért vagyok más mint mások. Erre pont ma kaptam választ: Összevesztem Jackkel. Nagyon sokat kiabáltunk, majd azt mondtam neki meg na lássalak többet! És erre eltűnt. Megijedtem, nem is kicsit. Szóltam anyukámnak aki elmondta, hogy a családunk egy tündér leszártmazottja, de közben normális emberekkel keveredtek, így már csak néhány tulajdonságunk van meg. Ezért tudok pl macska lenni, és beszélni az állatokkal. És ezért tűnt el Jack. Felrohantam a szobámba és csak sírtam. Reggel írtam egy sms-t Demonnak, hogy ma nem megyek be se én, se Jack. Délután átjött és mindent elmondtam neki. Mindent elintéztünk, visszahoztuk Jacket is. Akit tényleg nem akarok látni. Aztán kaptunk egy sms-t Jamestől, hogy kint van a parkban. És hogy látta őrjöngve elmenni a pasimat. Aki már nem a pasim. Így kimentünk mi is a parkba, és Jamessel együtt megbeszéltük, hogy megszivatjuk azt a szemetet. Aztán elbúcsúztunk egymástól, de én még nem mentem haza. Úgy döntöttem elmegyek a fodrászomhoz és valami újat csináltatok. Így levágattam a hajam jó rövidre.
Én rövid hajjal :3
Nem tudom mi lesz az egészből, és hogy mire jó a tündérség, de majd mindent meglátok. Az új hajam még kicsit furi, de majd megszokom. Amit levágtak, azt eladtam. Kaptam egy kis pénzt érte... :) Még nem tudom mit hoz a jövő, de Demonnal támogatjuk egymást mindenben, és együtt mindenre képesek vagyunk.
Hát ennyit rólam, Demon fontosabb mint én. :3

Nincsenek megjegyzések: