Vedd fel velem a kapcsolatot!

Név

E-mail *

Üzenet *

Demon szárnyakkal

Demon szárnyakkal
Demon szárnyakkal

2014. szeptember 22.

0. Rész: Bevezetés

---*Sziasztok!
 Ez egy történet lesz ami egy különleges lányról fog szólni. Lehet, hogy az eleje nem lesz a legjobb, de hamar bele fogok jönni. ;)
Köszi az olvasást!"*---

Sziasztok!
16 éves vagyok, a nevem Scarlet Dreamons, de mindenki csak Demon-nak  hív. Hosszú, fenék alá érő gesztenybarna hajam, és fekete szemem van. Bőrhibáim nincsenek, amit én is furának tartok (tartottam eddig...) és sokak szerint gyönyörű vagyok: vékony, magas, és a dekoltázsom se olyan kicsi :).... Bár én inkább átlagosnak mondanám magam, de ízlések és pofonok. :)
Na de az életem egy ideje cseppet sem átlagos:
Apukámmal élek Lovearth-ben, egy kis faluban. Anyukám elhunyt amikor még kicsi baba voltam... (még csak 1,5 éves ;(...)
Egy kis gimnáziumba járok, a Lorsennre, ahol nem vagyok túl népszerű, de van egy ember aki úgy fogad el ahogy vagyok, és még így is szeret: Jessica Mountess akit okkal nevezhet az ember legjobb barátnőnek.
Amikor 12 éves lettem apám adott nekem egy borítékot, amire egy kacifántos kézírással az volt írva: "Édes Scarletemnek". Kibontottam, és a világ legszebb tárgyát pillantottam meg! Egy medált! Egy halvány rózsaszínes medált, az alján egy sárga holddal, és kis kacskaringókkal átszőve. Egyszerűen mesés volt! Egy kis levél is volt mellette: " Kedves Scarletem! Ez az utolsó létező Holdfénymedál. Az enyém volt, de most neked adom. Ezzel védelem száll rád (valamelyest), melyet csak egy másik (nincs tudomásunk róla hogy lenne) Holdfénymedál, ennek a párja tud semmissé tenni. Úgy vigyázz erre a medálra, mint a szemed fényére, és ő is így fog rád vigyázni, ha eljön az ideje!
Szeretettel: Amadela az édesanyád!"
A Holdfénymedál
Amikor felvettem ezt a medált egy leírhatatlan erő kerített hatalmába. Ilyet még nem éreztem soha! Ez az erő jó érzéssel töltött el, és valami a szívemben azt súgta: Sokat fogsz te még tenni a Moonfallowiakért! Akkor még nem tudtam mit jelent ez, de nem is törődtem vele. Pedig innentől minden megváltozott!
Itt kezdődik az én történetem!

---*Remélem tetszett! Nyugodtan írhatsz kommentet, építő kritikát elfogadok! A következő rész elején lesz egy kép a medálról. Köszi az olvasást! :* :D ;D *---

4 megjegyzés:

Parducio írta...

Érdekesen indul. Várom a folytatást!

Mirus írta...

Köszönöm. Igyekszem! ;)

Unknown írta...

pls tecet k?

Mirus írta...

Kösz Csombó!