Vedd fel velem a kapcsolatot!

Név

E-mail *

Üzenet *

Demon szárnyakkal

Demon szárnyakkal
Demon szárnyakkal

2014. szeptember 26.

3.Rész

Reggel korán felkeltem, és elmentem zuhanyozni, hogy utána legyen időm ruhát válogatni. Fél óra válogatás után egy farmer, egy kötött pulcsi, egy barna magassarkú, és egy szürke sapka mellett döntöttem. Kiegészítőnek egy pilóta napszemcsit és egy szürkés táskát választottam.
A hajamat befontam, majd föltekertem kontyba, és feltettem egy halvány barnás sminket. Felkaptam egy cappuccino-barna bőrdzsekit, kiléptem az ajtón, és megcsapott a hideg téli idő.  Kimentem az utcára, ahol James már várt rám. Egy óvatos csókkal köszöntött, majd szorosan magához ölelt. Rámosolyogtam, majd elindultunk Jessiék felé. Félúton találkoztunk vele. Elmeséltük neki a tegnap délutánt, majd elindultunk a suli felé. Útközben beszélgettünk erről-arról, és szóba került, hogy Jessinek tetszik-e valaki. Nagy nehezen rávettük, és elmondta, hogy Jack Bolebly a szíve választottja. James azt mondta, hogy ismeri őt még jó régről, és szívesen beszél vele. Úgyhogy miután beértünk a suliba mi Jamessel mentünk Mr.Valeriohoz emelt rajzra, Jessi pedig lecsatlakozott a földrajzteremnél. Ekkor összefutottunk Jackkel, aki azért jött hozzánk, hogy köszönjön Jamesnek , mondván, hogy rég nem látták egymást.
A fiúk szóba elegyedtek, amíg én bementem a rajzterembe. Nem tudom miről beszélhettek, de James azzal jött vissza, hogy Jack tanítás után ma eljön velünk a Bonjour-ba.
Ez a nap is gyorsan telt, annyi említésre méltó történt még, hogy amikor Cathrina megtudta, hogy járok Jamessel, majd felrobbant mérgében....
Tanítás után immár négyesben ballagtunk a Bonjour felé. Amikor odaértünk leültünk egy asztalhoz és leadtuk a rendelést. Épp javában beszélgettünk, amikor felhoztam, hogy hogy átmehetnénk hozzám tanulni. James azt mondta, hogy előbb telefonál egyet. Én addig elmentem mosdóba. Ezzel Jack és Jessi egyedül maradtak.  Nem tudom  miről beszéltek, de mire visszaértem, már valami rockbanda hétvégi koncertjéről beszéltek, hogy Jessi elmenne-e Jackkel. Szóval ők jól elvoltak. James is visszajött, hogy ma nem ér rá, viszont holnap át tud jönni. Sietnie kellett így a többiektől elköszönt, tőlem egy hosszú csókkal búcsúzott. Megkérdeztem a többieket, hogy szombaton ők is ráérnek-e, de azt mondták koncertre mennek. Elbúcsúztam tőlük és hazamentem. Otthon megírtam a házikat, megvacsoráztam, majd lefeküdtem. Hamar elaludtam, és egy érdekeset álmodtam...

Nincsenek megjegyzések: