Vedd fel velem a kapcsolatot!

Név

E-mail *

Üzenet *

Demon szárnyakkal

Demon szárnyakkal
Demon szárnyakkal

2014. szeptember 23.

1.Rész

Hát igen. Mióta ezt a medált hordom sok minden megváltozott: akkor nőtt meg hirtelen ilyen hosszúra a hajam, és azóta sokkal vastagabb, erősebb, gyorsabban is nő. A bal lapockámon egy kis félhold jelent meg (egy árnyalattal sötétebb a bőrömnél), és azt vettem észre, hogy kevesebbet kell aludjak, mégis kipihentebb vagyok. De ezekhez hamar hozzá lehetett szokni. :)

A mai nap a 17. szülinapom! Úgy döntöttem, hogy reggel a szokásos zuhanyzás helyett inkább fürdőzöm egyet. Ugyhogy teleengedtem vízzel a kádat és teleszórtam valami illatos fürdősóval. Lusta voltam ahhoz, hogy fölkössem a hajam, így az mellettem lebegett a vízben. Egyszercsak azt veszem észre, hogy a hajam vége sötétedik, és végül teljesen fekete lesz. Ezután az egész hajamban képződött egy ilyen átmenet. Hát igen... Nem azt mondom hogy nem lepődtem meg, de valamennyire már megszoktam ezeket a furcsaságokat:
Amikor 15 éves lettem volt egy látomás féleségem egy hoszú, szőkéből barna-átmenetes hajú nőről, aki ilyesztően hasonlított rám, de nem én voltam. Talán az édesanyám szelleme lehetett? Na mindegy. Azt mondta, hogy a 17. szülinapom után, ha feltűnnek a jelek, akkor én vagyok a 2. kiválasztott. Azt is mondta, hogy minden olyan moonnet aki az ezredforduló utolsó honapjának utolsó hetén születik, ugyanannyira esélyes a kiválasztottságra. Rajtam kívül pedig két ilyen személy van, egy fiú meg egy lány, akik ebben az országban élnek. Neveket sajnos nem mondott és el is tűnt. Nem értettem semit. Mi az hogy moonnet? És milyen kiválasztott? Na mindegy mindezeket másnap elújságoltam Jessinek. Ő a legjobb barátnőm, egy magas, vékony, derékig érő szőke hajú, felemás szemű lány. Igen egyik szeme zöld, a másik kék. Őt ezért közösítették ki. Engem azért, mert jól tanulok, és szebb vagyok az osztály, inkább az iskola legnépszerűbb csajánál. Szóval mi nagyon jóban vagyunk, és mindent megosztunk egymással. Tehát amikor elmondtam neki a látomást (hívjuk így), akkor azt mondta, hogy biztos jelent valamit és ha mégegyszer ilyen történi akkor is szóljak neki.
Jessica szemei
Na de térjünk vissza a ide. Kiszálltam a hat kilónyi fürdősó közül, megtörölköztem, majd elkezdtem agyalni, hogy milyen ruhát vegyek fel. Télen nem mehetek shortban.... Végül egy kék ing, egy fekete nadrág, és egy kék, fűzős magassarkút.
 Úgy döntöttem, hogy ma, mivel szülinapom van, ezért egy kicsit merészebb sminket rakok fel. A belső szemhéjamra feketét, a mélyítővonalba pedig élénk kék festéket vittem fel. A számra pedig egy halvány rózsaszín szájfényt. A hajamat halszálka fonással befontam, lefújtam egy kis hajfixálóval és kész is voltam. Felkaptam egy (a rend kedvéért) kék kabátot, a táskámat, és már indultam is. A Bonjour (kis francia kávézó) elött fogok találkozni Jessel, mint mindig. Már itt is van!
J: -Szia Demon!!
Én: -Szia Jess!!
J: -Hoztam neked valamit!- ezzel átnyújtott egy kis dobozt. Kinyitottam és egy kék (!!) kis sima karikagyűrű volt benne. Tudni kell, hogy Jessék nem valami gazdagok, ugyhogy ez tőle egy írtó nagy dolog! És amúgy is szeretem az ilyen egyszerűbb dolgokat. Fölhúztam az ujjamra a gyűrűt, majd Jess nyakába ugrottam.
Én: -Köszönöm!! Ez annyira kedves tőled, igazán nem kellett volna!
J: -Dehogynem! A legjobb barátnőm vagy!
Mégegyszer megköszöntem majd elindultunk nevetgélve és lökdösődve a suliba. Az első óránk külön volt, (minden nap az első óra van csak külön: emelt földrajz és emelt rajz) így én elindultam a szekrényemhez a rajzcuccomért, amikoris belesétáltam egy fiúba és feldőltem. A fiú felsegített és bocsánatot kért.
Ő: -Nagyon sajnálom... Még új vagyok itt és eltévedtem. De be sem mutatkoztam! A nevem James Linesson.
Én: -Ömmm... Semmi baj. Én Scarlet Dreamons vagyok, de szólíts csak Demonnak.
Ő: -Örvendek Demon. Megkérhetlek, hogy megmutasd merre van a rajz terem?
Én: -Én is pont oda indultam. Gyere utánam!-Kivettem a cuccom a szekrényből, (ami nem mellesleg az övé mellett volt *w*) és elindultunk a rajzterem felé. De összefutottunk a világ legidegesítőbb nőszemélyével, Cathrina Ellnorral, a suli királynőjével.
C: -Nézzétek csak!! A nyomorék új barátot talált magának!! Hé újfiú! Nem csatlakozol?
Én: -.....
James: -Nem nagyon akarok közbe szólni, de Demon sokkal szebb, mint te. Ugyhogy számomra inkább te leszel nyomi, és én inkább Demonnal maradok!!
C: -Hát te tudod, de később könyörögni fogsz nekem!- ezzel elment.

James: -Ki ez a nőszemély?
Én: -Cathrine Ellnor. A gimi királynője. Mindenkit csicskáztat, és már minden pasival járt a suliban...
James: -Szerintem nagyon ronda, te.....
Drrrrr drrrrr!!
Én: -Jajj elkéstünk!
James: -Nyugi. Azt mondjuk, hogy nekem segítettél, és akkor biztos megértik.
Én: -Köszönöm!
Besiettünk a rajzterembe, James kimagyarázott a csávából majd leültünk az utolsó szabad asztalhoz, (egy asztal úgy néz ki, hogy két egyszemélyes rajzasztal szemből össze van tolva) majd elkezdtük a munkát. Óra alatt jól megfigyeltem a vonásait: erős arccsont, mély kék szemek, kis féloldalas mosoly mindig amikor felém néz... mi?.... nem ez nem lehet... BELESZERETTEM JAMESBE!!!!

Nincsenek megjegyzések: