Vedd fel velem a kapcsolatot!

Név

E-mail *

Üzenet *

Demon szárnyakkal

Demon szárnyakkal
Demon szárnyakkal

2014. október 18.

8.Rész: Egy kis kiegészítés

---* Na szóval ez egy kis kiegészítő rész, így kicsit rövidebb lesz. Ennek segítségével talán könnyebb lesz megérteni a story-t. Lesz még a történet folyamán legalább két ilyen rész, remélem tetszeni fognak azok is. :3 *---

A nevem James Linesson és nemrég költöztem Lovearth-be. Azért kellett otthagynunk a régi életünket, mert a szüleim valami (vagy valaki) elől menekültek. Már harmadjára költözünk, úghogy megszoktam. Elsőnek két éves koromban, aztán nyolc éves koromban és most is  költözünk. Tehát nem volt újdonság.
Szóval amikor megérkeztünk akkor azonnal beiratkoztam a Lorsenn gimnáziumba, ami a közelünkben volt. Az első napon rögtön eltévedtem és belefutottam egy lányba. Vagyis inkább ő belém. :) Kiderült, hogy egy osztályba járunk és hogy a barátnőjével együtt ki van közösítve. Nem mondom, nagyon bejött nekem (kiderítettem, hogy Demonnak hívják), így persze hogy melléjük álltam, és nem a magát nagyra tartó Cathrina csatlósai közé. Megismerkedtem a barátnőjével Jessivel, akinek kétszínű a szeme :) és találkoztam egy régi ismerősömmel, Jackkel. Nagyon hamar összejöttem Demonnal, akit mindennél jobban szeretek, és sikerült összehozni Jessit és Jacket is. De épphogy minden elrendeződött volna, amikor egy Rian nevű (hold)angyal jelent meg álmomban és tájékoztatott származásomról, valamint arról, hogy a barátnőm valami kiválasztott, vagy mi a csuda. Utána ahogy jött eltűnt. Egy olyan húsz perc múlva jött a hívás Demontól, hogy nála is járt Rian. Miután letettük gondolom azonnal hívta Jessit, mivel másnapra ő is mindenről tudott. Idővel Jacket is beavattuk, és így négyen nagyon jóba lettünk. Idővel Demon apja elvitte Demont a moonnetek földjére, ahova később engem is magukkal vittek. Meg persze Jessit is. És múltkor már Jacket is. Demonnak nagyon sokat kell gyakorolnia, de nagyon nagy ereje van. Meg kell tanulnia kordában tartani, és felkészülni mindenre. Még nem tudjuk, hogy Cathrinának például mi az ereje, vagy hogy mi ellen kell bevetnie. Szegénykém élete fenekestül felfordult, de úgy tűnik egész jól viseli. Amiben tudunk megpróbálunk neki segíteni.De ma például nagyon stresszes volt. Holnap bemutatják Moonfallow egész népének, és még nem tudjuk mi vár ránk. Beszélt nekem valami Sunnadorról, aki az éjszaka ura akar lenni, meg fényt akar, de nem nagyon értettem miről beszél. Mindenesetre meg kell mentenie a népét valami katasztrófától, és ebben én teljes mértékben támogatni fogom. Holnap veletartok Moonfallowba és minden rendben lesz. Demonnak nem eshet semmi baja, erről kezeskedem!

Nincsenek megjegyzések: