Vedd fel velem a kapcsolatot!

Név

E-mail *

Üzenet *

Demon szárnyakkal

Demon szárnyakkal
Demon szárnyakkal

2014. október 22.

9.Rész

Húha. Holnap bemutatnak egy egész országnak... tartománynak... nem tudom, hogy Moonfallow micsoda. Annyira izgulok!! Nem tudom még hogy mi lesz, de biztos sok ember lesz, és tévések, meg minden... Húú na nyugodjunk le és menjünk suliba. Miért kell nekem suliba mennem? Egyáltalán milyen óráink lesznek? Ajj mindegy elrakok mindent aztán majd meglátjuk.
Összekaptam magam, és elindultam a Bonjour felé. Amint kiléptem az ajtón megcsapott a hűvös, februári idő. Mikor odaértem a kávézóhoz, csak Jessit láttam, aki elmondta, hogy a fiúknak be kellett mennie korábban javítót írni. Szegények. Na mindegy rendeltünk a pultnál, megittuk a kávéinkat, és elindultunk a suliba (csak nehogy elkéssünk....) Az első óránk rajz. Jessinek földrajz. Rajzról nem nagy gáz elkésni, de földrajzról igen... Mr. Joel inkább egy házisárkány, mint egy tanár. Na itt vagyunk. Öt percünk van beérni az órára. Na itt a rajzcuccom, és irány a terem. Huhh pont beértem. James már az asztalnál ül.
Én: -Hello. Milyen lett a javítód?
J: -Hát szerintem jó. Majd meglátjuk.
Rajzon ma mindenki azt rajzolt amit akart. Én egy lovat rajzoltam. James egy farkast. Hmmm jól néz ki. Na mindjárt vége az órának. Miért ilyen rövidek a rajzok?? Hjaj. Egy tesi jön. Az se jobb. Futunk egész órán, mert múltkor a fiúk hülyültek. Aztán fizika, nyelvtan, biosz, és egy ofő. Ezek is gyorsan elteltek, és igazából teljesen kiment a fejemből a holnap. Csak amikor hazaértem, jutott eszembe megint. Szörnyen izgulok. Nem tudom mi lesz, még sosem álltam ki ekkora tömeg elé. De hideg van! Már megint ki van kapcsolva a fűtés. Megyek le a pincébe a kapcsolókhoz. Ezaz fűtés: 19 Celsius fok. Ki állította erre? Érzem hogy valaki áll mögöttem. Megfordulok, és anya van ott.
Én: -Jajj! Szia anyu! Te meg mit csinálsz itt?
A: -Csak azért jöttem, hogy felkészítselek. De egy kicsit meleg volt, ezért levettem a fűtést.
Én: -Anya én megfagyok! Ugyhogy visszakapcsolom ha nem baj.
A: -Persze, nyugodtan. Ha neked úgy jobb.- mondta mosolyogva.
Úgyhogy feltekertem a fűtést 23 fokra. Kb. 10 perc múlva már érezni lehetett a különbséget.
Anya mindent elmagyarázott. Azt hogy legyek jólnevelt, szépen válaszoljak a kérdésekre, hogy pontosan a tartományok határán álljak és a többi, és a többi. MIkor már nagyon felkészült voltam azt mondta, hogy most pedig irány Moonfallow. Húha... oké. Máris? Ilyen korán? Még lélekben fel kell készülnöm! Na mindegy... ha muszáj, hát muszáj. Tehát anyával átmentünk Moonfallowba. Apa már ott volt. De ezen már nem lepődtem meg. Annyi furcsaság történik velem mostanában, hogy már semmin sem lepődöm meg. De ahogy körbenéztem itt volt Jessi, James, és Jack is. Mindjárt indulunk. Nem akarok, haza akarok menni! Na jó olyan vagyok mint egy ovis... Összeszedem magam és menni fog.
Húú na itt vagyunk! A két tartomány határa. Ahogy itt álok tényleg! Az egyik oldal sötétebb, a másik világosabb! Na mindegy most inkább arra koncentrálok, hogy mi lesz. Szóval ki kell állnom, és körbe meghajolni, hogy mindenki lásson. Válaszolni néhány kérdésre, és ennyi. Ez menni fog. Ha nem akkor nem szeretem magam. Na jó kezdek megint ovis lenni. Rendben egyre többen vannak mindkét oldalon. Jajj de izgulok! Na jó a két vezető fölállt a helyére. Én jövök. Azért egy próbát csinálhattak volna! Fogalmam sincs mit kell csinálni. Csak az infókat tudom. Most például fel kell mennem a két ember közé, mindkettővel kezet fogni, de először Planettaces (sötétebb), azután pedig Starspat (világosabb) tartomány vezetőjével. Na hajrá!! Rendben. Itt vagyok. Kezet fogtam mindkettővel jó sorrendben. Most elmondtak egy-két dolgot rólam, ilyen általános dolgokat: mik a képességei, mik a jelei a kiválasztottságnak stb... Na most az jön, hogy ki kell tárnom a szárnyaimat. Hmmm legyen drámai. A két vezető rámnéz,én behunyom a szemem, és kitárom a nagy fekete szárnyakat. Egy morajlás fut végig a tömegen, de gyorsan abbamarad, mert a világosabb oldalon sárgán világító emberkék tűnnek fel és sárga (tűz)golyókat lődöznek (vagy valami olyasmit...) Az összes felém irányul, de a legtöbb másokat talál el. Ajajj egy vészesen közeledik a fejem felé! Még gyorsan húztam egy extra nagy pajzsot az ország köré, majd eltalált. Összeestem, de annyit még láttam, hogy a rátermettebb emberek azonnal táplálni kezdik a pajzsot, és.......... minden elsötétült

Nincsenek megjegyzések: